Úhrada bezhotovostním platebním příkazem
- herní plán dostupný po potvrzení připsání částky na účet 

Pokud vyberete jako formu úhrady platební příkaz. Proveďte po dokončení objednávky bezhotovostní platbu na náš účet u FIO banky. Nezapomínejte prosím při zadávání platby uvádět kód objednávky do zprávy pro příjemce. Zakoupené hrací plány jsou uvolněny ke stažení ihned, jakmile jsou peněžní prostředky připsány na náš účet a platba je pomocí kódu ze zprávy pro příjemce spárována s příslušnou objednávkou. Číslo účtu 2801170818 kód banky 2010

Úhrada on-line platební kartou
- herní plán dostupný ihned po úspěšném dokončení platby

Pokud vyberete formu úhrady platební kartou budete, nejprve vyzváni k výběru typu platební karty, kterou chcete zaplatit (VISA, MASTERCARD, atd.) Prosím vyberte typ vaší karty. Následně budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu Komerční banky. Údaje o vaší platební kartě tedy nejsou vůbec zpracovávány naším e-shopem a nemáme k nim přístup. Po úspěšném dokončení platby budete přesměrováni zpět na stránky našeho e-shopu. Herní plán je dostupný ke stažení v detailu vaší objednávky ihned po úspěšném dokončení platby.

Poskytovatel prohlašuje, že platební služby pro platební metody, konkrétně platby pomocí platebních karet, zajišťuje pro poskytovatele společnost MobilBonus s.r.o. (dále jen „MB“), sídlo Úvoz 18, 58601 Jihlava, IČ: 26935830. MB poskytuje platební služby z obchodního i technického hlediska a realizuje platební transakce na svůj účet a své obchodní jméno. Případné reklamace a dotazy na platební transakce může uživatel směřovat přímo na MB prostřednictvím telefonické linky +420 777717535 (po-pá 08 – 16h) nebo pomocí emailové podpory na adrese help@mobilbonus.cz, či písemně na adresu sídla. Uživatel se může obrátit také přímo na poskytovatele a jeho technickou podporu.